Θέση εργασίας – Partnerships & Fundraising Coordinator

O/Η Partnerships & Fundraising Coordinator (Συντονιστής/-στρια Συνεργασιών & Ανεύρεσης πόρων) υλοποιεί όλο το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης του τμήματος Συνεργασιών & Ανεύρεσης Πόρων. Υποστηρίζει το πλάνο Ανεύρεσης Πόρων από: α. εταιρείες, β. Ιδρύματα, γ. ιδιώτες με στόχο να χρηματοδοτήσει όλα τα προγράμματα της «σχεδίας» και συγκεκριμένα την πώληση του περιοδικού και την ενδυνάμωση των πωλητών του, το «σχεδία home», το «σχεδία αρτ», τα καλλιτεχνικά και αθλητικά γεγονότα και όλα τα νέα προγράμματα, αναζητώντας δωρεές και υποστήριξη οικονομική και σε είδος.

Τύπος σύμβασηςΑόριστη
Αναφέρεται σεHead of Development & Partnerships
Λοιπές συνεργασίεςΕξωτερικές: Εταιρείες, Ιδρύματα, ιδιώτες δωρητές Εσωτερικές: τμήμα Προγραμμάτων, τμήμα Επικοινωνίας, Οικονομικό & Σύνταξη περιοδικού
Κύριες αρμοδιότητεςΠεριγραφή
Υποστήριξη/ υλοποίηση ετήσιου στρατηγικού πλάνου ανεύρεσης πόρωνΥποστήριξη όλων των ενεργειών του στρατηγικού πλάνου ανεύρεσης πόρων από εταιρείες, Ιδρύματα και ιδιώτες δωρητέςΣτενή παρακολούθηση budget του πλάνου με τακτικές αναφορές εσόδων, εξόδων στον/στην Head of Development & PartnershipsΠαρακολούθηση των συμφωνημένων key performance indicators  
Δημιουργία προτάσεων για όλους τους δωρητές  Αναγνώριση αναγκών χρηματοδότησης όλων των προγραμμάτων (περιοδικό και πωλητές, «σχεδία αρτ», «σχεδία home», αθλητικά και πολιτιστικά events, νέα προγράμματα)Δημιουργία πλάνου επικοινωνίας με δωρητές σύμφωνα με τις ανάγκες του κάθε προγράμματος και των προγραμμάτων συνολικάΔημιουργία/ συγγραφή προτάσεων και έγκαιρη υποβολήΣυντονισμός για την υλοποίηση των εγκεκριμένων προτάσεων με το τμήμα Προγραμμάτων και την έγκαιρη, ορθή αποστολή απολογισμού  
Δημιουργεί και υλοποιεί σε συνεργασία με το τμήμα Επικοινωνίας το πλάνο διαφήμισης των συνδρομών Προωθεί τις συνδρομές μέσω του διαφημιστικού πλάνου της «σχεδίας» (κυρίως σε ιδιώτες μέσω της διαφήμισης των κοινωνικών μέσων) και των απευθείας επαφών με τις εταιρείες, φορείς κ.ο.κΣυνεχές reporting των αποτελεσμάτων  
Γνώσεις, εμπειρία, απαιτούμενες δεξιότητες:
-Πτυχίο σε marketing, επικοινωνία, διοίκησης επιχειρήσεων ή σχετικό με ανεύρεση πόρων για οργανισμούς
-Προϋπηρεσία τουλάχιστον 3 ετών σε αντίστοιχες θέσεις
-Εμπειρία στη συγγραφή προτάσεων για ανεύρεση πόρων
-Καλή γνώση διαχείρισης οικονομικών, budgets
-Οργανωτικές δεξιότητες
-Δεξιότητες επικοινωνίας και συνεργασίας
-Δεξιότητες παρουσίασης του οργανισμού και των προτάσεων
-Εξαιρετική χρήση γραπτού και προφορικού λόγου σε Ελληνικά και Αγγλικά
-Εξαιρετική κατανόηση και γνώση του ευρύτερου κοινωνικού και οικονομικού περιβάλλοντος
-Ευγένεια και σεβασμός σε όλες τις επαγγελματικές σχέσεις – ύψιστη εργασιακή ηθική και συνέπεια  

*Θα αξιολογηθούν μόνο τα βιογραφικά που θα συνοδεύονται από cover letters και θα είναι εμπρόθεσμα.

Αποστολή βιογραφικού στο cv@shedia.gr μέχρι 10/12