Περιγραφή εργασίας
O/Η Manager του Shedia Home επιβλέπει καθημερινά την άριστη λειτουργία του καφέ/ εστιατορίου μας. Προσλαμβάνει και εκπαιδεύει το προσωπικό, διασφαλίζει την επίτευξη των οικονομικών στόχων, συντονίζει και εκτελεί τις παραγγελίες πρώτων υλών με συστηματικό έλεγχο αποθέματος, διαχειρίζεται το ταμείο, βγάζει το πρόγραμμα των βαρδιών, εξασφαλίζει την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών, διαχειρίζεται τα παράπονα και τις παρατηρήσεις, υποστηρίζει τα events που θα πραγματοποιούνται στο Shedia Home και υποστηρίζει το σέρβις όταν κρίνεται απαραίτητο. Στόχος του/ της είναι ο κάθε πελάτης να φεύγει από το κατάστημα απόλυτα ικανοποιημένος και να επιστρέφει ξανά και ξανά!
Τύπος σύμβασης |
Αόριστη |
Αναφέρεται σε |
Head of Programs |
Λοιπές συνεργασίες |
Προσωπικό κουζίνας, προσωπικό μπάρας και σέρβις, chef, Head of Communications, Events Coordinator, Operations Manager, Admin Officer, επισκέπτες εστιατορίου/ καφέ |
Κύριες αρμοδιότητες |
Περιγραφή |
Management του προσωπικού του Shedia Home |
· Προσλαμβάνει προσωπικό για όλες τις θέσεις · Εκπαιδεύει το νέο προσωπικό · Θέτει συγκεκριμένους στόχους για την εργασία του κάθε πόστου · Διαχειρίζεται άμεσα και αποτελεσματικά διενέξεις και κρίσεις · Ορίζει το εβδομαδιαίο πρόγραμμα και το επικοινωνεί στους λογιστές · Αξιολογεί συστηματικά την απόδοση του προσωπικού και προτείνει λύσεις |
Διασφαλίζει τους οικονομικούς στόχους του Shedia Home |
· Ελέγχει και καταγράφει καθημερινά το ταμείο – επικοινωνεί τα αποτελέσματα στα αρμόδια τμήματα · Επιβλέπει τις εισροές/ εκροές πρώτων υλών, δημιουργεί συστηματικούς ελέγχους · Δημιουργεί εβδομαδιαία reports για τη λειτουργία του χώρου |
Επιβλέπει την τροφοδοσία |
· Λαμβάνει και συζητάει με τους chef τις ανάγκες πρώτων υλών · Παρακολουθεί συστηματικά το στοκ · Παραγγέλνει τα υλικά από τους προμηθευτές · Αναζητά συνεχώς νέους προμηθευτές που θα ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες της επιχείρησης, συνάπτει συμφωνίες · Επιβλέπει την ποιότητα κάθε πρώτης ύλης που παραλαμβάνουμε |
Διαχειρίζεται τους επισκέπτες του Shedia Home |
· Διαχειρίζεται τις κρατήσεις · Καλωσορίζει, αναλαμβάνει seating όταν κρίνεται απαραίτητο · Διαχειρίζεται με ευγένεια και επαγγελματισμό τα παράπονα και τις παρατηρήσεις τους |
Διασφαλίζει την ορθή λειτουργία του Shedia Home |
· Διασφαλίζει την άριστη υγιεινή του χώρου φαγητού, των αποχωρητηρίων, της κουζίνας, του περιβάλλοντα χώρου και την απόλυτη διασφάλιση των κανονισμών COVID · Διασφαλίζει τους χρόνους παράδοσης φαγητών/ σνακς από την κουζίνα · Διασφαλίζει το άριστο σέρβις από το προσωπικό |
Υποστηρίζει τις ενέργειες προώθησης του Shedia Home |
· Υποστηρίζει το πλάνο προώθησης που προκύπτει από το τμήμα επικοινωνίας · Προτείνει νέες ιδέες και λύσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη του χώρου |
Γνώσεις, εμπειρία, απαιτούμενες δεξιότητες:
✔Πτυχίο F&B (Food & Beverage)
✔Προϋπηρεσία τουλάχιστον 3 ετών σε αντίστοιχες θέσεις
✔Ηγετικές δεξιότητες
✔Οργανωτικές δεξιότητες
✔Άριστες δεξιότητες διαχείρισης οικονομικών
✔Πελατο-κεντρική αντιμετώπιση εργασίας
✔Άριστη διαχείριση κρίσεων και απρόβλεπτων ζητημάτων
✔Διατήρηση ψυχραιμίας σε όλες τις περιπτώσεις
✔Multitasking
✔Ευγένεια και σεβασμός σε όλες τις επαγγελματικές σχέσεις – ύψιστη εργασιακή ηθική και συνέπεια
✔ Εξαιρετική ικανότητα διαχείρισης χρόνου
✔ Άριστη γνώση υγειονομικών πρωτοκόλλων
✔ Υποβολή 3 συστατικών επιστολών
Αποστολή βιογραφικού μέχρι και 10/10 στο cv@shedia.gr